Finans ve Muhasebe
İhtiyacınız olan her şeye tek ekrandan
ve kontrol panelinizden erişin!
En hızlı çevrimiçi Finans ve Muhasebe uygulaması olan
Odoo'ya her yerden ve her zaman erişilebilir.
Hayatınızı kolaylaştırmak için zaman kazandıran araçlar
Güzel kullanıcı arayüzü
Kullanıcılarınızın bayılacağı hızlı ve modern bir kullanıcı arabirimi. Google Materyal Tasarımı trendine göre.
Veri girişini azaltın
Manuel olarak fatura oluşturmaya, yazdırıp göndermeye, banka ekstrelerini kaydetmeye, ödemeleri takip etmeye gerek yok... Daha fazlasını otomatikleştirin, zamandan tasarruf edin.
İşbirliği ve Uyarılar
İlginizi çekenleri takip edin, otomatik uyarılar alın ve belgeler üzerinde kolayca işbirliği yapın.
Birden Fazla Fatura Öde
Ödeme formundaki bir düğmeyi kullanarak bir ödemeyi birkaç faturayla mutabık kılabilme.
Kolay kurulum
Yapılandırma ilerleme çubuğuyla basitleştirilmiş ilk kurulum (örnek: ilk bakiyelerinizi tek bir ekrandan ayarlayın).
mobil
Nerede olursanız olun, tüm muhasebe özelliklerine tabletlerden veya akıllı telefonlardan anında erişin.
Banka Arayüzleri
Banka ekstrelerinizin bankanızla otomatik olarak senkronize edilmesini sağlayın. Otomatik mutabakat ile zamandan tasarruf edin.nsider telling a great story that provides personality. Writing a story with personality for potential clients will assists with making a relationship connection. This shows up in small quirks like word choices or phrases. Write from your point of view, not from someone else's experience.
Müşteri faturaları oluşturun
Saniyeler içinde net, eksiksiz ve profesyonel faturalar düzenleyin.
Yazdırın veya e-posta ile gönderin
Postayla veya e-postayla göndermek için faturalarınızın basılı bir kopyasını yazdırın.
Geri ödeme yapma
Kredi notları oluşturun ve geri ödemeleri yönetin.
Çok şirketli kurallar
Çok şirketli kurulumda siparişleri ve faturaları otomatik olarak yansıtın.
Adres otomatik tamamlama
Geçerli bir KDV numarası girin, Odoo müşterinin adını ve adresini otomatik olarak tamamlayacaktır (yalnızca Avrupa).
3-Yönlü eşleştirme ödemeleri
Ödeme için bir faturayı serbest bırakmak üzere, aldığınız şeyi satıcı faturasıyla karşılaştırın.
Tedarikçi faturalarını yönetin
Ödemeleri yönetmek ve muhasebeye entegre etmek için tedarikçi faturalarını sisteme kaydedin.
Yinelenen faturaları yönetin
Ürünler için faturalandırma sıklığını sözleşme şartnamelerine göre belirleyin.
Incoterms®'i dahil edin
Sözleşmelerinizde doğru şartlara sahip olduğunuzdan emin olmak için Incoterms® standartlarını kullanın.
Ödeme koşulları
Basit yönetim görünümü.
Müşteri ödemeleri
Toplu depozito mevcuttur. Müşteri Ekstreleri: Takibi basitleştirilmiş tek bir arayüzden yönetin.
Gider talebi
Masraf isteklerini kolayca gönderin: masaüstü sürümünden, mobil uygulamadan veya makbuzun resmini yapılandırılabilir bir e-posta takma adına göndererek.Sorular sorun ve cevaplar verin
Etkinlikler, seyahatler vb. için tanımlanmış bir dönem için tüm harcamalara ilişkin net bir genel bakışla çalışanların profesyonel harcamaları için giderleri kaydetmelerine izin verin.Ek ekle
İnceleyenlere bilet, fatura vb. harcamaların kanıtını sağlamak için gider kayıtlarına kolayca ek ekleyin.Gider raporları
Benzer giderleri bir gider raporunda gruplandırın ve tüm giderleri tek tuşla onaylayarak onay sürecini hızlandırın.Yorum ekle
Gözden geçirenler için bilgi eklemek üzere gider kayıtlarına notlar yazın.Yöneticilere Gönder
Onay istemek için gider taslaklarını yöneticilere gönderin.Durumu kontrol et
Tüm harcamaların durumlarına bir kerede ve ayrıca ayrı ayrı net bir genel bakışa sahip olun
Ön izleme
Çoğu dosya biçiminin çevrimiçi önizlemesi: PDF, resimler, videolar.Sohbet
Bir belge üzerinde yapılacak etkinlikleri izlemek için belgeler üzerinde tartışın, kişilere ping atın veya sonraki etkinlikleri oluşturun.Bağlantılar
Normal dosyalar yükleyin veya bağlantı olarak belgeler oluşturun (ör. Google Doküman dosyaları)Sahipler ve Kişiler
Kullanıcılara, müşterilere/satıcılara veya Odoo belgelerine (faturalar, görev, ürün, ...) belgeler atayın
Şablonlardan belgeler oluşturun
Sürükle ve bırak işleviyle PDF'deki düzenlenebilir alanları özelleştirin. Zamandan tasarruf etmek ve daha üretken olmak için şablonları kullanarak yinelenen imzayı otomatikleştirin.Çoklu imzalar
İmzalanacak bir belgeyi herkese açık hale getirin ve sizin başka bir işlem yapmanıza gerek kalmadan herkesin kendi kopyasını imzalamasına izin verin.Çoklu roller
Bir imzalama işleminde yer alan tüm kişilerin rolünü belirleyin ve imzalayacak kişinin konumuna bağlı olarak doğru sürümü gönderin.Karbon kopya
İmzalı belgenizi "takipçi" olarak belirlenmiş bir üçüncü tarafa otomatik olarak gönderin.Otomatik arşivleme
Artık belgelerinizi kaydetme konusunda endişelenmeyin. eSign kullanırken, her belge özel sunucunuzda arşivlenir.
Anlaşılır sözleşmelerin otomatik olarak oluşturulması
Yinelenen ürünlerle bir teklifi onaylayın ve sözleşme doğru ayarlar ve ürünlerle oluşturulur.Otomatik müşteri faturalandırması
Müşterilerinizin verilerini kolayca ayarladıktan sonra faturalandırma sürecini otomatikleştirerek hızlandırın. Fatura oluşturma, doğrulama ve ödeme kodlaması dahil olmak üzere muhasebe otomatik olarak güncellenir.Değerlendirme
Müşterilerin hizmetler hakkında geri bildirimlerini almak için bir aşamaya bir e-posta şablonu ekleyin.Otomatik vergi işleme
Vergiler, bölgeler ve oranlar için yaptığınız ayarlara göre gerçek zamanlı olarak otomatik olarak yönetilir.Otomatik ödemeler
Devam eden ödemeler otomatik olarak ele alınır.